Saturday, April 10, 2010

:: Last Week Wrap-Up ::

Khamis minggu lepas, aku wat sumting yg extraordinary...hehe...xtaula extraordinary untuk orang lain atau tak...for me, it was sumting extraordinary...actually aku telah menalipon '999' untuk inform kebakaran hutan yang berlaku kat area ofis aku...cuak gak sebenarnya...kang xpasal2 wat laporan palsu kena penjara plak....aku pun repot la kejadian apa, dekat mana, tiba2 ada bomba datang, aku pun cakap kat operator tu, alamak, bomba dah datang inche, hurm, inche tu pun cakap 'ok', dan 'terima kasih'...uish cuak aku, kang tetiba derang blacklist nombor aku pasal aku wat laporan palsu plak...tapi aku tak menyamar dan aku cakap benda yang betul....





:: kebakaran kecil berlaku ::




:: bomba datang ::


Pastu, aku ada beli tupperware yg comel utk letak cokelat ke, kismis ke..tis is my first collection of tupperware...hehe...ada dua set...satu lagi bagi kat mak..

:: comel kan ::

Aritu, on the way balik kg, aku ajak my fren makan...so dia pun 'on' je....makan kat Santai, tg.lumpur...hurm...not bad la...tapi makan western...ingat nak makan nasi tapi nasi lambat sbb ada orang wat booking kat situ...

pastu esoknya, bawa mak gi jenjalan tapi tu pun dah petang, sebab pagi tu aku kemengantukan yang sangat....sampai bandar cam teringin nak minum ABC, sekali seme kedai dah xavailable....so plan esok nak mkn ABC gok...so mangsanya adalah....

hari ni, pagi gi bandar, beli tudung bawal cantik yang murah...murah beb...lawo plak tu...hehe...

petang plak, ajak kawan gi minum ABC seperti yang dirancang semalam...huhu...pastu drive balik ....malam, updet blog, borak-borak ngan housemate, curi-curi tengok AF....

malam ni ada bola....Negeri Sembilan vs Kedah...aku sokong hobin jang hobin....pah n sue....sori sbb xsokong negeri korang...hik hik...untuk ilah, kami sokong Negeri Sembilan sbb performance ye...

ok, tat all for now...daa~

2 comments:

l said...

wahh..terharunye~~mu sokong negri kami.
dok berdebar2 ni dpn tv...xabis2 g.

Aziah Nor said...

oh..berdebar-debar----(lagu vince)...hehe....yea..hobin jang hobin menang...hooray~