Thursday, April 1, 2010

Bila waktu keje bermula~

Fuhhhh...
wat a day...
ada improvement...
tapi kena kuatkan semangat...
Ko baru je menapak...takkan nak surrender dah...
tak macho langsung...
Aku nak wat sumting...
sumting tat can be appreciated...
bukanla aku nak kan penghargaan...
tapi aku nak wat sumting yg orang boleh rasa my presence..
and the thing must be a good one...
pastu aku nak be someone tat people comfortable with...
maksdnya...xnak r jadi annoying...walaupun sometimes i am annoying too..
mksdnya senang orang nak keje ngan aku...
xnak r too bossy sgt...
tapi nak r rasa respected by others because of my achievement...
pastu aku nak blaja macam-macam for my new function ni...
aku kena challenge diri aku sendiri...
this is wat i dream...
so aku jangan mudah kecil hati, patah semangat...
you are learning...
and learning isnt easy...
and many more too list....

No comments: