Wednesday, April 21, 2010

:: Buat Aku Berfikir ::

Kadang-kadang kita tak pernah terfikir pun kenapa sesuatu rekaan tu ada macam tu dan macam ni...kita juz accept je...aku pun sama je...cuma kengkadang je aku rasa wonder bila ada orang tanya dan aku rasa tau tapi sebenarnya aku tak tahu sangat....so...this is gud for us actually...it makes us to think and find out what actually cause it to happen...macam pasal 'cc' kete...sebelum ni tau cakap je tapi tak tau pebenda 'cc' tu sebenarnya...so skang aku dah tau...



so, for this entry, soalan yang aku nak kongsi ialah kenapa bola golf ada lekuk-lekuk... dan macam mana kapal terbang bleh survive daripada kilat?? sebab kilat akan pergi ke something yang berada kat highest point, which kapal terbang ni vulnerable kepada kilat sbb ia berada di tempat yang tinggi...



soalan ni en. bos yang bagi...dia suka bagi soalan-soalan teknikal yang simple tapi buat aku berfikir...best-best...jom kita cari jawapan dia....

No comments: