Tuesday, April 6, 2010

:: Deal or No Deal ::

Tetiba je weekend lepas, aku jadi seorang wartawan majalah XX...haha...bukan nama sebenar...to be exact, tolong wat article pasal seseorang yang telah ditemuduga secara paksaan (wartawan dipaksa menemuduga orang)....hurm.....dengan masa yang sangat limited dan kekurangan pengalaman bergelar wartawan, of cos la article aku tak bes pun...hehe.....pastu jadi editor plak...hurm....article orang tu not bad...nice one....ok abes citer pasal tu...

ni citer pasal deal or no deal plak...aku telah mencabar kawan aku ni untuk turukan berat badan dia sebanyak 13kg...tapi deal hanya close utk lose 8kg je...tapi its a close deal...nak tengok dia in 1 month dapat tak sahut cabaran aku tu...hahaha...aku tak de terpikir lagi nak bagi dia reward apa, juz nak tgk dia turun berat badan je...maybe later reward tu boleh dipertimbangkan...

tapi yang penting, jangan berlapar untuk turunkan berat badan yea...take food regularly but minimum wise....ni bukan untuk kurus je, tapi untuk kesihatan ye...bak kata pepatah, breakfast like a king, lunch like a prince, and dinner like a beggar....ok...caiyuk caiyuk....semoga berjaya ya!

No comments: