Friday, July 15, 2011

Stress is killing me!!

Its not about work. Kadang-kadang ada perkara yang buat aku fikir sampai berhari-hari. Kenapa dan kenapa? Dan sekarang, aku rasa kesakitan itu bila aku terlalu memikirkannya. Ya. Sakit. Bukan main-main. Adakah sakit itu datang lagi? Ya Allah, kurniakan kepadaku kesihatan tubuh badan. Jauhkan aku dari segala jenis penyakit dan bencana.


Aku cuba untuk tidak terlalu melayani fikiran-fikiran itu, berusaha untuk diam sahaja dan mengadu pada Dia, tapi  sekarang tidak seperti dulu lagi. Aku terpaksa bercerita kepada orang lain kerana bila aku memendam, aku makin sakit. 


Aku minta untuk hati ini tidak disakiti kerana akhirnya aku yang akan menyakiti diri aku sendiri dengan memendam. Maafkan aku jika aku ada menyakiti hati sahabat-sahabat kerana seboleh-boleh upaya, aku berusaha untuk tidak menyakiti hati kalian.


- semoga keindahan dan ketenangan milik kita -

No comments: