Wednesday, February 16, 2011

Hari-hari biasaku..

Alhamdulillah...syukur kepada Allah....aku masih lagi bernafas dan diberi kesempatan hidup....

Salam Maulidur Rasul kepada semua. Banyakkan selawat ke atas Nabi Muhammad junjungan kita.

Hari yang penuh berkat, hujan agak lebat, hujan rahmat...Alhamdulillah.

Walaupun cuti, perlu juga ke ofis sekejap, masih ada kerja yg belum settle. Tapi sebelum tu, member2 ajak ber-riadah di Kemasek...jogging dan sesi photoshoot....sempat jog 2-3 pusingan je sebelum hujan turun di Kemasek plak....jadilah 2 pusingan pun...siap skipping lagi....best2....

Pastu tggu hujan reda skit, amik gmbr plak...best jugak....pastu balik dan bersiap utk ke ofis.

Yg lain plan nak wat nasik ayam...wow...best tu...tapi xdapat la den nak menyibuk....cuma jadik tukang makan je waktu petangnya....best2....macam kat kedai doh rasanya....kenyang xyah cakap la...fuhh...memang berbakat btul kawan2 aku ni....tahap chef doh....top chef.....

Nanti blehla aku menimba ilmu....




2 comments:

msinsiyur said...

wow..dasyat yo,g beriadah pagi2..jeles den <3..lama dah xwat that xtvti..nway good attempt fren..hohohoho

zazi said...

mari la dtg beriadah di kerteh mek oi...