Monday, December 6, 2010

:: After a long pause ::

Memang sgt sgt lama xtulis luahan hati ni, but its ok, because now I'm back.


Semoga aku diberi kesihatan dan keceriaan dlm hidup ni. Aku kan budak cool...hehe...


Berita gembira selepas raya, pertambahan ahli baru dlm keluarga. anak saudara aku yg ke-8, aina adawiah. kecik je masa lahir, 2.25kg...semoga jadi anak yg berguna nnt.

Musim perkahwinan datang lagi. Sungguh byk jemputan tetapi malangnya byk yg tak dapat aku hadiri. Dimulai dengan kejadian yang inche kete demam panas, berlarutan plak dengan kesihatan yang tidak mengizinkan, jutaan kemaafan aku pohonkan dr kawan2 yg menjemput aku. InsyaAllah, after ni aku cuba memenuhi jemputan lain sekiranya ada.


Kejutan dr seorang best fren, katanya akan bertunang, alhamdulillah, tahniah. mula2 aku tak percaya sbb selalu main2, tp at last aku percaya sbb caranya serius, klu kena tipu lagi, siaplah kamu. Dia nak aku jadi peneman semasa hari pertunangannya nnt, alamak...aku tak tau masa teman nnt nak kena wat apa....insyaAllah, akan hadir.


Kejutan juga dr seorang kawan lama, akan mengakhiri zaman bujangnya. Alhamdulillah dan tahniah en. ody.

Esok, 1 Muharram 1432H, alhamdulillah, moga ditetapkan iman dalam diri ni, dapat meningkatkan ketakwaan kpd Allah, dipanjangkan umur, dikurniakan rezeki halal, diberi kesihatan fizikal+mental+spiritual, dipermudahkan jodoh, dipermudahkan segala urusan, dan dijauhi dari segala mara bahaya, hasad dengki dan segala yang tak baik.

- yesterday was history, today is reality, and tomorrow is mystery -

No comments: